tirsdag den 13. september 2011

WM 2011, Winscoten, Holland.




Det danske landshold der repræsenterede Danmark ved WM/EM 2011
Fra venstre Poul Petersen, Ole Karlsen, Thomas Skytte, Charley Prødel.



Winscoten er et fantastisk sted at løbe 100 km, hvis man er til en hurtig, flad, stemningsfyldt 10x10 km rute. Og det var vi alle enige om. Det eneste vi ikke lige havde forudset var over 25 graders varme og en luftfugtighed på over 90%.

Jeg kom igennem mit 4. WM/EM 100 km i tiden 8:36:22. Tiden var ikke prangende men jeg var hurtigste dansker ved dette WM/EM. Min placering ved WM, nr. 68, EM, nr. 54.

Jeg løb hele løbet kun på energidrik, gel og SaltStick. Det er første gang jeg løber 100 km helt ude fast føde. Det fungerede fint.


Link:

Løbshjemmeside:



Videoklip:




May-Britt´s Blog, Om WM 2011:



Thomas Skyttes beretning:



Ole Karlsens beretning:

Ingen kommentarer: